torsdag, juni 25, 2009

Übermensch

Fick reda på omvägar att min handledare (den mindre stränga) hade sagt om mig att jag har "a unique mind" och att han var imponerad. Av det senare drar jag slutsatsen att det första måste varit en komplimang.

Vidare har jag lyckats sälja alla möbler utom soffan, men den är Naomi intresserad av verkar det som. Gött.

Idag har vi svingött väder och har gungat hela eftermiddagen. På jobbet blir inte mycket gjort. Jag hittade på någon sorts fruklös analys och pillade lite här och där. Jag har tappat nästan all motivation. Men det är nästan klart nu så det är rätt lugnt. Sen läser man om nån jävla finnig 20 åring som har publicerat 24 artiklar eller nått sånt och blivit klar doktor på kortare tid än 3 år. Ja jävlar. Han måste ha ett socialt nätverk som en eremit på Mars, eller så är han Clark Kent. Eller är jag bara avundsjuk.

Inga kommentarer: