söndag, mars 21, 2010

Långtids-schemat och helgen

Vi går på stan. Lyckas köpa jeans. C skådar Författaren. Igår var Isa på mini-sim och tyckte det var svinsköj att simma. Igår käkade vi även älg.

Funderade lite på att köpa ny bil, men avvaktar nog lite. Vi kommer till Gbg i påsk. Även: jag åker till Exeter 26-29 april typ för E.U. möte. Kanske tar mig ner till Plymouth en kväll...

Och så börjar man väl planera lite inför sommaren. Först ska vi till Bristol för "cermonin". Såhär står det på hemsidan: "Degree Congregation will take place Friday 9 - Friday 16 July 2010 (excluding Saturday and Sunday)." ... så jag vet inte vilket datum exakt ännu. Vemsomhelst är välkommen så vitt jag förstår. Helgen efter vi kommer hem tänkte vi väl ha en "sommarfest". Typ. Sen hoppas jag ta det lugnt på västkusten i några veckor. Kanske segla lite. Köra med badbåten. Dyka. Vara pappa.

Nu är det gråväder och jag vill sitta inne och surfa. Det är inget speciellt att skriva om här tror jag inte.

Inga kommentarer: