onsdag, april 21, 2010

Overhoped

Jag är lite trött. Det tar på krafterna nuförtiden. Tänkte att det skulle bli avslappnat att jobba lite sådär på ett vanligt jobb när man var klar med dumheterna i England. Men icke då. Nu är man sådär paj som vanligt och överhopad. Skumt. Hoppas verkligen jag kan vara pappaledig nästa år.

Eftersom det verkar som den där askprylen har lugnat sig, blir mötet nog av i England nästa v. Jag ska dit och träffa folk från det stora EU projektet som jag alltså då rattar en liten spillra av här. Dvs , om ni undrade, den del som har med sveriges system för beräkningar i Östersjön och även lite av Nordsjödelen att göra. Hoppas jag kommer hem igen om det blir av så man inte fastnar under massa aska. Det har förresten orsakat rätt mkt ståhej för meteorologerna kan ni tänka er den där prylen. Dom räknar på hur den sprider sig eller något.

Jag lurar på att byta cykeln mot en annan hos en firma. Jag kan inte riktigt mä att sälja den till nån stackare och luras. Inte min stil. Den siste med några skupler kvar.

Inga kommentarer: