fredag, april 18, 2008

En trilskande fransman och oorganiserade spanjorer

Hepp.
Veckan är väck.

Jag har stört mig lite på fransmannen denna veckan, han frågar vad jag tycker och sen lyssnar han inte alls utan kör bara på sin linje iallafall. Vi gör en poster som ska visas på ett climate change symposium snart i Spanien. Han har en idé om en hisklig design med färgscheman och grejjer som ingen kommer haja, men men, jag har låtit honom hållas med sina idéer och minsann: så sent som idag såg layouten nästan ut som jag trodde skulle funka från början. Sju år i mediabranschen kanske hjälper...

Annars kunde jag ha varit på Mallis denna veckan, men kursen som från början var fyra dagar och svinintressant, var plötsligt bara en dag varav ca en timme verkade relevant. Så jag åkte inte. Lite sur är man allt på spanjackerna just för tillfället, i synnerhet som vi flyttade på C&K's besök för denna kursens skull.

Nu måste jag sticka och hämta min Lamb Pasanda från Himalyan Spice.

Peace

Inga kommentarer: