söndag, augusti 17, 2008

Chrephtskivan samt feldtarbete

Den årliga kräftskivan avlöper ganska som vanligt förutom att vi nu var lite trötta småbarnsföräldrar kanske. Lite lugnare typ. Jorå, jävla najs att se folk igen!

Imorgon sticker jag till Kristinebergs marina forskningsstation som har bytt namn till Lovén center eller nått sånt. Jag vägrar, för mig är det KMF, Kristineberg. Men det kommer bli gött att jobba lite mera praktiskt i fält för en gångs skull. Göra sånt man tror marinbiologer gör. Dyka. Mäta. Hämta djur från havet. Sånt. Ser fram emot att träffa alla bekantingar där mä. Skoj skoj!

Hej

3 kommentarer:

Björnen sa...

Gigantiskt tack för det storartade kalaset! Riktigt trevligt - som vanligt! Fast jag hade väl aldrig trott att jag skulle vara först med att gå hem från en av våra kräftskivor! Vi kan dessvärre inte skylla på att vi är småbarnsföräldrar, men vissa omständigheter gällande lägenheter de senaste dagarna hade tärt lite väl mycket på oss antar jag...

Pelle sa...

Vafan? Du är på KMF? Då lär vi ses i morgon om du är där då mä.. Det var roliga nyheter det!

Anonym sa...

Tråkigt att jag inte kunde närvara på KMF i dag, men vi har spelning i morgon och vi var tvugna att repa....å dricka lite vin förstås. Hoppas att det blir/blev kul.
kram m