onsdag, februari 10, 2010

Helt jävla hysteriskt

Jag fattar inte varför allt alltid ska hända samtidigt!

Igår kväll fick jag en lång lista med, små visserligen, korrektioner på min avhandling. Jag har att göra dessa inom 28 dagar + lite kanske. Samtidigt jobbar jag nu 7-20 tom Söndag, samtidigt som vi försöker inreda och göra iordning hemmet, samtidigt som.....

Var på banken idag för att greja lite stålar från england eftersom det börjar tryta i kassan och stora inköp görs ju till nya hemmet. Jag lyckades föra över lite deg. Sen kom jag på halvägs ute att jag skulle ta ut pengar. Då slår jag in koden till det engelska kortet utan att fatta varför det inte funkade (jag hade i svenska i maskinen) så jag blev av med kortet och fick gå tillbaka igen och ta ut i kontanter så vi klarar månandens utgifter iallafall tills nya kortet kommer. SUUUUCK. Kompensationsköpte en fin fotpall till den fina nya fotöljen på vägen hem. Och snön fortsätter sin terror här i Norr. 2 meter långa istappar ramlar ner från taken längs gatorna. Det är domedagstämning.

Men: snart kommer bäbisen! :D

Inga kommentarer: