onsdag, februari 03, 2010

Snöhelvetet och parkeringsproblematiken

Jag beställde en fast parkering istället för boende. Kruxet med boendepark är ju att man helt slumpmässigt drabbas av böter på grund av ambulerande parkeringsförbud. Datum och gator att hålla reda på. Var är bilen? Osv. Allt sånt slipper man ju med fast. Dom hade en del lediga, jag bad och få en närmst där vi bor. Vad händer? Jag får platsen så långt bort från där vi bor det går och den är dessutom under 2 meter snö. Alltså på riktigt. 2 meter.

Jag tycker det räcker med snön. Ska vi säga så? Inte mer.
Tex här kan ni läsa om et om ni inte tror mig

2 kommentarer:

Oskar sa...

http://www.gp.se/nyhetsbrev/1.303860-havsmiljoverket-kan-hamna-i-goteborg

Då kanske det blir dags o flytta hem igen. ;)

sa...

Spännande!

Vi får väl se vad framtiden och slumpen kan tänkas ha till buds.