måndag, februari 01, 2010

På plats efter att ha synat döden i vitögat

Så är vi på plats allehop i Norrköping. C. & I. tog tåget, jag körde med alla grejjerna. Det var så klart det värsta väglage hittils tror jag. Jag blev ändå bara ca en halv timme försenad. Såg två olyckor på vägen upp. Inte speciellt kul. Isa verkar trivas bra. Hon var glad att se sina saker igen och att det fanns badkar.

Det känns som bäbisen kommer ut närsomhelst och det är lite nervöst. Det är bäst om den väntar till den 12:e. Vi får se.

Vi var och skulle köpa en lampa vi hade sett ut, men kom hem med en annan som visar sig vara värsta 3d pusslet och asjobbig att få ihop. Suck.

Och ute snöar det just nu igen. Det börjar kännas lite löjligt nu. Alltså det räcker. Okej? Vinter najs, snö fint, kul, vi åker lite pulka tar lite bilder. Bra. Inte detta. Fucking jävla istid. Vi bor väl i Europa inte Arktis eller? Jävlar i min själ. Nej, nu vill jag ha vår!

För att väga upp detta gnäll måste jag ge en fet eloge till Lördagens festfixare! Alltså maskerad is the skit! Svinsköj!

1 kommentar:

Oskar sa...

Tack själv. En fest är inget utan fantastiska gäster! :)