torsdag, maj 06, 2010

Jag hade vunnit flera miljoner antagligen

Dom ringer från något lotteri så här och säger bara typ GRATTIS NU HAR DU CHANS ATT VINNA PÅ TILL 20 MILJOOOONER! Du har redan vunnit 350 KRONOR!!! Blablablablabla, jag får inte en syl i vädret, bidar min tid, lite fashinerad över att man nu får vad som låter som en exakt kopia av alla dessa hundratals jävla spam mail som dräller in jämt på ens mail. Rösten babblar på, jag har ju redan vunnit och om jag får nitlotter (dom ska skicka blablabla) så VINNER JAG ÄNDÅ, pånågot sätt som jag inte uppfattar i svadan. Allt jag behöver göra för att få min vinst och chansen att VINNA 20 MIJONER är att betala 250 riksdaler för mina lotter. Jag bara: Okej, men då har jag ju vunnit bara 100 kronor då? Plus porto sa du? Vad blir det kvar då i vinst? Kanske 80 kronor? Eller är vi nere på noll? Hur fick du mitt nummer föresten? Jag har anmält mig till NIX-reklam!? Rösten, tystnar ett ögonblick och säger sedan DET KUNDE DU VÄL HA SAGT FRÅN BÖRJAN. Jag bara: ja, men jag blev nyfiken på vad du skulle säga. Rösten, lägger på: *klick* :D HEhehe Så ska dom tass. ja jävlar.

Inga kommentarer: