söndag, augusti 01, 2010

Semester för första gången

Vi har hunnit med en del och har lite kvar. Det var väldigt länge sen jag hade så här bra semester. Och väldigt länge sen jag hade semester. 2000 började jag plugga, så nu är första sommaren när man slipper känna sig jagad, ha ett sommarjobb, osv, utan bara helt enkelt kan göra exakt det man känner för. Nästan.

Härom kvällen var jag ute och svirade med en gammal bästis. Vi förökte gå till samma ställen som för 15 år sen när vi var ute tillsammans i samma stad. Ett efter ett hade dom försvunnit. Jag kände mig lite gammal. Vi hamnade på ett mysigt lite ställe med snobbismambitioner men som mera kändes som ett knattedisco för småflickor, men med, vilket nog var anledningen att vi stannade hela kvällen, med en mycket kompetent och viktigast trevlig bartender samt stundtals även helt okej DJ. Det var det.

Mustaschen har blivit avrakad så nu kan ni andas ut.

Idag simmat med monofenan. Som en delfin!!! Underbart!

Nästa vecka jobb. Sen en hel vecka till! Fint!

Inga kommentarer: