tisdag, juli 10, 2007

Friskare

Whisky, mkt ginger beer (alkoholfri), mkt vila men ingen sömn, verkar vara receptet för att bli kvitt en sommarförkylning. Plus en vanvettigt stark motivation förstås.

Svärföräldrarna spelar golf, går på lokal och åker på utflykt på egen hand. Dom är ju så stora att dom klarar sig bra själva.

Resten av familjen kör på med de vanliga rutinerna. Byta, äta, sova, byta, trösta, äta, sova, trösta, äta, byta... Najs

Jobbet försummas en smula, men inte helt. Jag är ständigt stressad av den korta tid jag har på mig. Tre år och snart bara två. Hetshetshets. Skulle vara skönt med nått fastare. Sen.

2 kommentarer:

Puman sa...

Nu får du en legitim anledning till att bli liten och daltad med. När män blir förkylda kan de ta av sig sin testosteronrustning och få bli barn på nytt. Förkylningen ger en välbehövlig semester från manlighetsrollen! :)

krya på dig :)

sa...

Tack.

Någon "testosteronrustning" är jag dock vanligen inte utrustad med vad jag vet.

Jag är helt trygg även utan något sådant "skydd".

Men som sagt, tack.