fredag, augusti 10, 2007

The man is back in town

Kära läsare!

Nu är jag ute ur det svarta hålet igen. Har slitit med att göra om mina analyser efter ett möte med handledarna. Börjar se ljusare ut igen. Det enda problemet nu är att jag fick ett mail igår där en av personerna jag samarbetar med plötsligt säger att dennes data har en annan enhet.

Perkele!!! Bara att rätta till och köra om analyserna för detta dataset och sen skriva om det igen. Men så är det. Man ska göra allt själv från början och inte blanda in andra.

Idag vaknar jag absurt tidigt och kan inte somna om. Jag går upp och kollar lite på Isa, vankar i lägenheten och spanar ut över "ägorna". 0629: några spelar tennis. Alltså kom igen! Akutfall som ägnar sig åt någon form av idrott, mitt i natten, vad den än må vara bör föras bort till en uppsamlingsplats och hållas isolerade i stimulifria rum med madrasserade väggar. Jag säger då det.

Så, nu känns det bättre. Tack för att ni lyssnade.

Inga kommentarer: