söndag, augusti 19, 2007

Tur och retur

Jag fixade en pyspunka på bilen med ful-lagning. Sånt där skum man häller i däcket. Det visade sig att jag kört runt med en stor skruv i däcket. Bla till Bristol härom dagen, snacka om tur!

Sen var vi på Edgecumb arms och käkade Sunday roast, den godaste potatisgratängen jag någonsin ätit! C käkde marulk/lax spett som såg gott ut. Vi gick lite i parken sen för syns skull. Isa bara sov.

På vägen hem på den lilla båten såg jag en kärring som hade en frilla vars höjd fått Marge Simpson att skämmas fast med spindelvävshår halvdassigt färgat. Hon hade även en förnäm min och:
f o p p a t o f f l o r

3 kommentarer:

Björnen sa...

Oh, the horror! Som om inte foppatofflorna var tillräckligt!

Anonym sa...

Det e fett. Vi spräckte ett däck till ett traktorsläp i helgen. Fick åka ut med en kompressor i skogen och pumpa upp det hjälpligt för att få hem släpet till gården igen..

Vilken underbar hemsida båten har!

sa...

B:
jag vet!

P:
Holy shit! Jag visste ju att du bodde på deltid i Lysekil, men att du var bonne på riktigt visste jag inte :) Vi ses väl över en öl sen när vi kommer hem eller?

Båtens hemsida är härlig, ser ut som mina första försök med HTML på tidigt 90-tal.