måndag, november 05, 2007

Familjelivsmaximering

Bestemödrarna avlöser varandra.

Imorgon kommer Farmor. Då blir nog Isa glad igen. Fast hon är alltid glad. Men lite gladare.
Det blir intensivt, men väldigt trevligt. Typiskt att denna veckan är hektiskare än någonsin, dock lite bättre än förra som var helt galen med värsta statistik kursen och seminarium samtidigt som samkväm förväntas på hemmafronten. Men värre kan man ha det. Jag klagar inte. Fan det är helt ok!! :D

och igår var vi på Söndagmidda hos doktorer LoL. Deras lilla blev kär i Isa's kanin och vägrade släppa den. Mitt e ditt e mitt... Den kaninen är en höjdare, fick den av 0.5bordern och hanses äkta frau när dom var här.

Hepppore!

2 kommentarer:

Björnen sa...

Jag kan ha fel om detta, men stavas det inte bästemor på svenska?

"Best" ger lite andra konnotationer, åtminstone hos mig... ;)

Anonym sa...

Jag hajar inte riktigt.
Finns bästemor på svenska? Jag trodde det var typ Norska som inte har bokstaven ä
och vad är konnotationer?