fredag, november 30, 2007

Logistiska knivigheter

Ser inte den engelska pubmaten delikat ut så säg? Vi käkade den sedvanliga lördagslunchen på Yard Arm. Själv käkade jag Steak and Ale pie längst ner till vänster i bild. Rätt ok typ. Det är godare än vad det ser ut att vara.

Här är riktigt ruskväder. Regn mellan regndropparna och halv orkan minst.

Fransmännen föreslog oväntat att vi skulle dra till IKEA. Jag hade garden nere och svarde -ja. Sen tänkte jag fuck, nej, vad sa jag nu. Så det senaste är att Spanjorer, Italienare, Fransmän och svenskar försöker enas om hur logistiken ska gå till. Spanjoren har ställt till det ytterligare genom att han ska hämta upp några vänner med deras bäbis på flygplatsen på väg hem. Utan att orka gå in på detaljerna kan jag säga att det blev väldigt komplicerat när jag sa att jag skulle kanske vara hemma med Isa istället så hon slipper allt jobbigt bilande osv. Man kan tro att det skulle vara enkelt. Men men. Spanjoren hör av sig manjana, fransmännen är heta på gröten och själv är jag t r ö t t

Good night

Inga kommentarer: