tisdag, december 04, 2007

Aj no NATING, ajm from Barcelona

Här är 13+ och rätt blåsigt. Jag känner mig frusen och trött. Sätter på gasbrasan och softar lite. Vi fick reda på att vi ska till Barcelona den 22:e jan. Det roligaste var att dom skickade en påminnelse om det. Problemet var bara ett vi inte visste något alls. Tex var i Barcelona och vilken tid. När jag skickade ett undrande svar fick jag en webblänk till en sida som inte fanns (wiki sida som inte var skapad) där det i svaret hette att informationen funnits tillgänglig hela tiden. Jag ger upp. Fransmannen är förargad och lever om. Härjar i mail till olika handledare och koordinatorn för mötet. Han får breifa mig när han har fått mer info från dom. Under tiden hukar jag fegt svenskt bakom min skärm och jobbar jag på med min satans artikel som aldrig verkar bli klar.

C U later allegejters

Inga kommentarer: