lördag, december 20, 2008

Dramatisk hemfärd

Efter en dramatisk hemresa är vi här. Tåget körde på en metallplåt och blev försenat med 40 minuter. Jag hade panikångest innan man visste om man skulle kunna köra vidare med tåget. Skräckscenarior om julafton på ett spår in-the-middle-of-nowhere spelades upp. Flyget kom iväg en timme försenat men det gjorde inte så jättemycket för vår del, Isa var cool och vi hade trevligt sällskap av 0.5broderns hustru som vi stötte på.

En sak jag fundrar på, ska man köpa Nikon D300 eller Canon 40D? Dom kostar ungefär lika mycket. Och vilket objektiv ska man välja? Några tips?

Jag glömde min svenska mobil hemma, men finns på engelska.
C U
/P

2 kommentarer:

Anonym sa...

canon som kamera. tamron för objektiven. gediget bygge och prisbilligare för lika bra optik som canons original. canons 40d är mycket trevlig. (önskar jag hade en)

sa...

mmm. Lutar åt det just idag. Canon är faktiskt billigare också....