onsdag, december 03, 2008

Handledarmysterier

Idag fick jag svinbra resultat. Det är lite invecklat. Men jag sprang iallafall in till min strängaste handledare glad i hågen. Han bara sa, skaffa mer data. Obegripligt. Jag hajar ingenting, men det är väl därför man har handledare. Imorgon kanske han tycker det är bra dock, som förra gången. Vi får se.

Jag har vidare bokat in mig i Nice. Tre stjärnigt mitt i stan, typ 5 min. från platsen för kongressen. Det blir fint.

Nu är det en stygg period med bisarrt hårt arbete, så jag bloggar kanske inte så mkt. Hoppas ni inte lämnar mig, kära läsare.

Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp. Arbete hägrar. Jag ska lämna in min lic-uppsats innan jul är planen.

5. feb (200) är datumet som gäller för evenemanget.

sa...

Lycka till broder.
Jag får antagligen svårt att komma till Svedala den 5. hade vart ballt.