fredag, juli 24, 2009

Musan är med mig - gosan emot mig

Har hittat lite inspiration igen. Avhandlingen känns lite roligare att pilla med idag.

Isa var helt skogstokig igår kväll. Det har aldrig hänt innan att hon inte vill sova. Plötsligt förstår jag vad alla snackar om. Hon härjade och stutsade upp ur sängen så fort man försökte smita ut efter att ha läst saga för miljarde gången och hon hade sagt gonatt och vinkat. Då brukar man vara safe. Men inte igår. typ två och en halvtimme senare än vanligt somnades det. Hoppas verkligen det är en engångare.

Annars känner jag mig lite lite övergiven. Man får gärna ringa och föreslå en bägare på trevlig lokal denna helg. Tex. Kvällarna är bäst för mig att träffa nån. Dagarna är fulla av skrivade (eller borde skrivande, nu sitter jag visst här med bloggen igen).

C u?

3 kommentarer:

Pelle sa...

Halloj! Jag kommer vara i GBG från snart. Vet inte exakt men helt säkert under veckan. Nån natt ska jag ut o räkna paddor på nån skärgårdsö. Sen blir det GBG. Och då öl. Jag hör av mig!

Björnen sa...

Kanske lite käk någon kväll? Får avhålla mig från spriten ett tag framöver av förklarliga skäl. Vill ju vara fit att köra när det väl gäller...

sa...

P.
Räkna paddor? Ja jävlar. Har ni varit på Tistlarna? Där brukar det vimla av dom, se bara till att ha exakt koll på enslinjen när ni åker in annars går ni på. Una birra sen dårå!

B.
Definetly. Själv suktar jag efter Swenska specialiteter och indiska gourmetiteter. I nästa v. bör det gå nångång. You decide.