torsdag, augusti 27, 2009

Good 2 be back men stress stress stress

Underbart att vara tillbaka i England. Vi drog direkt och käkade sjukt god indisk mat, sen den där nya gangsterfilmen med Depp, den var sådär.

Det är skitmkt att göra helt tokigt. Högen från helvetet väntade på skrivbordet och alla möjliga konstiga lappar med intstruktioner hur man går tillväga i fransmännens chateau som jag nu vistas i. Första natten i Mommes våning. Sov som en liten bäbis där, men grannarna var ett orosmoment och jag behöver även lite privacy för att skriva det sista i Boken.

Ett av orosmomenten idag var att bilen inte ville starta, jag misstänkte batteriet, eller larmet (immobilizern) och det verkar vara batteriet. Nu bör det vara laddat och bilen således klar för leverans till köparen nästa vecka. Phu.... fan om larmet hade ballat då hade jag spontanantänt.

Ikväll blir det lite partaj även om jag egentligen absolut inte orkar. Får väl ta en lite mini siesta om jag hinner och dra nån stygg vodka red bull för att blir pigg. Nu måste jag väl sticka iväg och köpa nån mat på Sainsburys så jag överlever ett tag till.

Inga kommentarer: