tisdag, augusti 25, 2009

Min plan (så jag kommer ihåg)

Imorgon åker jag tillbaka. Längtar efter alla vänner och den speciella stämningen. Planen är att hyra bil och köra till Plymouth. Dag 2 blir hej-då-fest ihop med några andra som också ska dra, så jag slipper ordna själv osv. Sen blir det bara massor av arbete. Möte med handledarna så fort dom kan. Avhandlingen hoppas jag kunna lämna in senast v. 37 (dvs mellan Må. 7 och Fr. 11), så denna sista vecka är jag nog i Bristol. Om jag hinner, annars får jag skjuta på allt en vecka och komma hem v.38. Bor gör jag hos Momme första natten, sen lånar jag fransmännens chateau och i Bristol får vi la se, kanske Moa om jag får annars blir det Mariott, för resten av min buget, tror jag. Hemfärd med hyrbil och Rajjan. Sen till Norrköping för att köpa hus. Jag åker tillbaka till England nån gång för att försvara förstås. Och fixa banksaker typ.

2 kommentarer:

Björnen sa...

Låter som en bra plan! Lycka till med resan och arbetet å så!

sa...

Jepp det går ett plan imorgon :)
Tackar!
Snart ses vi då. Eller varför inte skype? Jag är beroende av skype när jag reser, så jag lär vara online.

Cs