onsdag, oktober 10, 2007

Vetenskapsfilosofisk tvehågsenhet botas med konsumtion och eskapism

Jobbet känns lite segt. Lixom vetenskap är fan bara fejk ändå. Lite så känns det. Nothing is real, blueberryfields forever...

Äntligen dock, lyckades jag köpa dojjor. Fina bruna skinndojjor. Mysiga och eleganta på samma gång lixom. Bra.

Ikväll ska jag faktiskt lämna familjen i sticket och sticka o bowla med Dr Gitarr. Vad sa ni nu? Men det ska bli sköj med en liten getaway. Behöver det för tillfället.

/Er egoist i interwebben

6 kommentarer:

Björnen sa...

Trodde det var strawberry fields, men hej - jag är inte den som är den! Det låter ganska så schysst med blåbärsängar också! Så länge man inte trillar, för det är ju jättesvårt att få bort sådana fläckar. Annars skulle det var grymt schysst med chokladtryffelängar! Med champagnebäckar! Mmmm...

sa...

*ironisk* ÅÅÅh fan,
Det var en sorts referens till "blueberry wheats" i föregående inlägg, menat att understryka den surrealistiska känslan man kan drabbas av när man utövar den svarta magin ekologisk modellering

Björnen sa...

*ironisk* ÅÅÅh fan! Det kopplade inte jag. ;)

Björnen sa...

Men det vore fortfarande grymt schysst med chokladtryffelängar med champagnebäckar!

sa...

*ironisk*
ÅÅÅh fan, det kopplade jag såklart att du kopplade.

men chokladtryffelängar med champagnebäckar är helt ok med mig mä och chipsträd!

Björnen sa...

Damn! Hur kunde jag missa chipsträden?! Jag missade chipsträden...

Undrar om jag är sjuk?