onsdag, maj 14, 2008

Gijon är inte dijon

Isa fyller 11 månader idag!
Tiden flyger iväg, men detta ämne har ju Patas betraktelser redan tagit upp även om det är frestande att älta. Ält skadar aldrig.

Ser fram emot att åka och hälsa på brollan i fina Cambridge på Fredag, ser även fram emot en veckas vetenskapligt symposium i Gijon. Fan bara titeln får en att gå i spinn: "Effects of climate change on the world's oceans". Det kommer massa viktiga gubbar (mer gubbar än gummor misstänker jag) som man bara måste snacka med. En jag hoppas på jobbar med en liknande grej jag håller på med vet jag, men var lite motvillig på mailen inför samarbete. Vi får la se.

Jag hoppas få nån minut över på kvällarna för att kolla in Gijon, men jag tror jag kommer vara rätt mör efter att ha sprungit på alla sessions och stått vid vår poster och babblat i timmar. En sak är säker; jag kommer sakna Isa och C.

Inga kommentarer: