tisdag, januari 05, 2010

Blood sweat and no table

Var iallafall iväg en vända till IKEA. Köpte lite grejs. När jag kom hem var elen inkopplad! Efter en liten thai take away sattes det igång att bygga. Jag gick ut i ett Martin Timell äckelkäckt tempo och bearbetade de små skruvarna i undermålig metall med min extremt kassa multiverktyg (som jag fått av SMHI år 2005 i julklapp). Det jävula verktyget vek sig, ballade och trilskades, IKEA skruvarnas spår blev blanka, metallfilspåren yrde, multiverktyget var lynnigt, tillslut när den vek sig / fälldes ihop (jag var tvungen att hänga hela min kroppsvikt på skiten för att få den att bita) rakt över min tumme så blodet skvätte, då la jag ner. Timell kan gå och dö - den arge snickaren är här. Jag har för fan en skruvdragare 300 km väster ut. Jag tror det är lättare att hämta den iallafall.

Så här såg den INTE ut i broschyren:

1 kommentar:

malin sa...

hahaha!!! Stackars dig.