måndag, januari 25, 2010

Mördarmaskinen

Jag fattar inte att det alltid ska vara allt på en gång. Har haft hemskförkylningen över helgen i fredags var hela familjen däckad och jag "vabbade" för första gången. Det är slang för v.a.b. = vård av sjukt barn typ om ni inte visste. Det innebär förstås att man är hemma och... plus som bonus en hel mängd byråkrati och diverse papper som ska skickas från kust till kust samt signeras av diverse olika personer på dessa olika kuster. Men det är inte därför jag skriver.

Jag har köpt en diskmaskin! Jaha, tänker du, det var ju kul för dig, browsar vidare. Nej, detta är MÖRDARMASKINEN från helvetet! Det är stor kantig och EXTREMT vass! Jag skar upp hela jävla näven när jag skulle hysta in skiten i bakluckan. Jag fattar det inte. Det verkar vara min lott; så fort jag är ensam och utsatt, då ska jag skada mig i handen. Att bygga detta bo är förenat med total LIVSFARA. Först bordet sen detta. Jaja, det är inte så jävla farligt jag tejpar ihop näven och på något sett lyckas jag alltstå helt själv baxa fanstyget upp för två trappor och in på plats. Något gick av i ryggen helt klart. Jag tar en wisky så går det över.

Imorgon nya äventyr!

Inga kommentarer: