måndag, september 24, 2007

Strandad

Isa gör framsteg. Dom senaste är att hon kan vända sig över på mage, men blir sur efter en stund eftersom hon inte kan vända sig tillbaka ännu. Hon korvar sig och ålar runt. Om man håller henne ställer hon sig upp och med lite god vilja tar hon några kliv, men det är nog mest lite "spatt" som jag tolkar som steg. Jag har gett henne mat några gånger och hon käkar ivrigt. I morse tex, tänkte jag att C ville vila och gav Isa lite "formula". Hon blev vaccinerad idag och var duktig, rörde inte en min. Men hon har börjat med mastodont ätpass som vara mer än en timme, därav smygintroduktionen av "formula".

Annars saknar jag livet på havet och känner mig lite strandad. Väger upp med att kolla på Cousteau videos. Jag har bott i denna staden i ett år nu och det är två kvar innan jag måste försvara mig i Bristol (om jag nu blir klar nångång). Tiden rusar... Det har hänt mycket detta år.

Inga kommentarer: