måndag, juni 23, 2008

En glömd poster och min sverigevisit

Internationellt symposium för modellerare denna veckan. Jag läser programmet och får till min förvåning se att jag ska presentera en poster. Shit. Jag har glömt att jag anmälde mig. Och dessutom mitt gamla zooplankton projekt och inte det balla jag gör nu. Bara att i en hast svänga ihop en dodgy A3 med lite bilder och skriva ut på lasern på labet. Hepp.

Det verkar vara klart att jag ska jobba med kammanetprojektet 18-26 aug på Kristineberg. Så min semester är typ 1-18 aug. men jag måste jobba lite under tiden, typ första veckan. Är iallafall i sverige då.

C U

4 kommentarer:

Björnen sa...

Låter ju alldeles strålande eftersom vi har ett viktigt "appointment" lördagen den 16:e!

sa...

You bet your lunga

Anonym sa...

vad kul, då får vi ju ses !

sa...

You bet your mjälte. KMF is the place. Kammanet is the game