lördag, november 15, 2008

Boozin med the kollegium

Jepp. Ginbaren igår med ett gött gäng från jobbet. Fantastiska coctails avnjöts; aviation, blushing lady, go sloe och en till som jag inte minns. Sedan via en Jasperizer (löjligt stor och onyttig hamburgare) på Captain Jasper's ("world famous for fine food" enligt dom själva). Sedan två pints på en pub innan det var dags för reträtt. Det var trevligt att snacka med alla, tom Tony, som jag brukade segla med var där, han kör nu lite skeppare på rikemanslyxseglare och ska över atlanten inom kort (canarie-caribien) när rätt vindar råder. Idag är jag seg, men inte nere för räkning. Isa väcker mig 0723 och det är bara att gilla läget, gå upp och köra igång barnserviceanläggningen. Ska byta olja på bilen senare tänkte jag mig, om det inte börjar regna som fan. Hoppas.

Inga kommentarer: