tisdag, november 11, 2008

Good progress idag

Min strängaste handledare undrade hur det gick igår, så på eftermiddagen visar jag lite grejer och han verkar rätt halvnöjd. Sen idag, när han sovt på saken (?), kommer han inrusande på mitt rum i arla morgonstund, där jag sitter och läser en bok om fotosyntes. Han är helt sprallig och exhalterad. Jag startar igång datorn och vi kollar igen på lite grejjer. Han är i gasen och säger att om jag bara har god grund för mina resultat är inte bara min doktorstitel kirrad, jag kommer även bli publicerad i dom prestigefylldaste tidsskrifter och kanske till och med föremål för pressens intresse.

Jag är mer sansad och säger att jag är nöjd om jag blir klar med min avhandling i tid. Men det känns fett gött att bli så pass backad. Mycket jobb kvar till världsberömelsen dock, må ni tro.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gött e de!! Gubbarna ska tas med storm!