måndag, november 17, 2008

Rätt förvirrat och rätt najs

Rätt mysig dag idag. Tog det lugnt. Lekte med Isa. Gymmade. Dom byggde om tjejernas omklädningsrum, så tjejerna fick byta om hos killarna. Dock fick killarna inte byta om hos killarna utan lite varstans. Jag blev hänvisad till solarierummet. Min väska ville man låsa in i ett skåp hos tjejerna (där dom byggde om). Jag orkade inte diskutera med galningen utan fann mig lugnt och artigt i vansinnet. När jag var klar fick jag duscha i familjerummet och min väska tog evigheter att lokalisera, han som la in den i ett skåp sa inte i vilket och hade försvunnit på lunch när jag var klar. Rätt förvirrat.

Jag vet att är lite nördig, men det står jag för. Jag diggar att jag lyckas styra datorn med mobiltelefonen via bluetooth. Man ligger i soffan och startar mediaspelare, pausar, höjer, bläddrar osv. Rätt najs!

https://help.ubuntu.com/community/BluetoothRemoteControl

Inga kommentarer: