lördag, januari 10, 2009

Helknoppsmassage

Fick helkroppsmassage idag. Imogen skulle knåda min lekamen. Var supernervös innan. Ångest alltså. Omogen pillar väl inte på privata områden? Den där Allmogen överträder väl inga gränser? Nej, det heter ju helkroppsmassage och inte helsnoppsmassage. Jag är iallafall helt utspressad innan*. Så fort det börjar dock är jag lugn som en filbunke. Det var grymt. Imogen skötte sig. Gött. Därefter var jag så pass i mental form att jag bara gick in i en skoaffär, helt lugnt och köpte ett par fina dojjor. Gött.

Ikväll är det surpriseparty för en kollega som har slutat. Det blir nog kul.

En annan grej, jag måste bara få ur mig. Jag blir så trött. Man läser på GP merajobb.se om sånt där "jobba-på-fritiden" jobb. Man går in för att läsa mera och får ingen indikation på vad det rör sig om för jobb. Då kan man vara säker på att det är herbalife sekten som är i farten. Och mycket riktigt, det var det även denna gång. Ska dom aldrig ge upp? Eller varför inte informera om vad det är för skit dom vill att man ska jobba med på en gång, fast då skulle väl ingen klicka vidare får man anta.

Så nu känns det bättre.

Ha en underbar helg!

*
Jepp jag är en nevrotisk dramaqueen, jag vet

2 kommentarer:

Anonym sa...

vadå jobba på fritiden? Jag fattar inte. Då är det väl inte fritid? Och är man doktorand har man väl inte fritid alls?

Unknown sa...

Sant sant.

Jag behöver definitivt inte något extraknäck! Men jag kollar in den svenska arbetsmarknaden slaviskt. Jag blir ju snart arbetslös...