onsdag, januari 21, 2009

Superdundermedusin

Jag har fått dundermedusin så nu blir jag frisk på ett kick ska ni se!

Droppar för ögat rött, supergiftpenicillinpiller mot hostan, kusin vitamin och en hostmedicin som inte har någon effekt men som är rätt god. Jag jobbar lite lagom hemifrån och youtubar roliga klipp för att bli frisk snabbare. Smolk i bägar'n dock; nu är C och Isa sjuka också. Typiskt.

En positiv nyhet för att balansera: jag kommer antagligen undervisa på en statistik-kurs på G.U. till hösten om dom får finansiering. Dom vill ha mig iallafall :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

bra det. antibiotika ska man använda starka kurer av. så man blir av med skiten. och så att ingen jävel överlever och blir resistent.

sa...

Jepp. Det är en styggelse all denna resistens. Jag våndas ibland och grubblar över det. Men i mitt fall är det nog ingen fara. Resistance is futile!

Anonym sa...

Fessor! Jag håller tummarna för GU-jobbet!

MD