lördag, juni 19, 2010

Hvigseln, karriären och en lustig hatt

Jo okej då. Det verkar väl vara ungefär så som man trodde. Inga överaskningar. Inga JAS ramlade ner och kungen visste vilken stad han var i. Kanoner pangade och det var fint. Folkfest. "Lika stor eufori som vid krigets slut" sa en uppstissad kommentator. mmm...

Jag har sökt ett nytt jobb på myndighetens forskningsavdelning (i Norrköping iallafall till en början). Det verkar som drömjobbet (det jobbet jag har nu är jävligt kul också alltså, men inte drömjobbet då). Håll tummarna! Jag har annars tre artiklar på gång som jag jobbar med på nätterna, men nu kanske jag kan hålla på med min hobby på arbetstid om jag får det. Besked i aug/sept. tror jag.

Kan även rapportera om att det har anlänt en lustig hatt från England från hennes majestät drottningens, hertigen av Edinburgh och prinsen av Wales egna ekiperare minsann. Det måste väl duga.

Inga kommentarer: