måndag, oktober 05, 2009

Detaljbombardemang, Spanien och en Kalsongman

Jag bombarderas med mera fakta. Jag sållar ut genom bruset vad jag tror att jag ska göra. Jag kommer lära mig fortran och greja lite med en biologimodell. Lära mig ta fram prognoser, bedöma läget, ta fram metoder för att utvärdera prognoserna (modellerna). Lite sånt. Det är nog lugnt.

Jag blev inbjuden till Spanien i Januari för ett sista möte med EU-projektfolket De berömda. Det blir sköj och dom betalar!

Annars är det lite rörigt med boendet, jag bor ju på hotell förtillfället och så hade det blitt fel med bokningen, jag hade fått ett lyxrum istället för det billiga, jag var rätt förvånad igår kväll, men priset var rätt när jag frågade för säkerhetsskull. Sen när jag kom tillbaka från jobbet och öppnar dörren till mitt rum då står det en man i endast kallingar där. Han bara "de ble nå fel mä bokninga" jag: -"åå fan".... bara att byta.

Inga kommentarer: