fredag, oktober 02, 2009

Min Göteborgskväll intervju med mig själv

Nu har jag stulit en intervju igen och gjort den till mig. Lite för att protestera mot sånna här menlösa intervjuer och ganska mycket för att jag har det största egot av alla. Org hittar man här och nedan kommer min:

Min Göteborgskväll

Är oftast på: En pub med bra ale, kanske Rover, men annars gillar jag drinkarna dom serverar på bitter skarpt. Snobbställena på Avenyn undviks sedan länge.

Favoritbar: Heaven23 för utsikten i början på kvällen

Favoritklubb: Nef

Göteborgs bästa dj: Ingen aning

Så viktig är musiken ute: Om jag ska dansa är det svinviktigt annars föredrar jag typ punk eller hårdare rock. Gillar inte om det är hög musik om man bara ska ta en öl, det går ju inte att snacka och man dricker istället för fort och blir full bara.

Hit tar jag någon på första dejten: Heaven23 kanske, eller la cucina italia, jag har inte dejtat på typ 16 år så jag är inte helt 100 där.

Här firar jag min födelsedag: Törnströms

Här skulle jag fria: I båten på sommaren mitt i havet nära Tistlarna

Hit går jag en tisdag: ICA

Undviker: Avenyn

Om du sitter själv i en bar, vad gör du? Dricker en öl, observerar

Bästa utestället att vara ensam på: Inget.

Stammis på: ett plejs i England...

Beställer alltid: en drajja, eller en margarita

Dricker helst: Champange.

Bästa gå-ut-plagget/plaggen: Oömma men skitsnygga kläder

Äter dagen efter: Pizza

Om du fick återuppliva en klubb i Göteborg, vilken skulle det vara? Magasinet och valvet

Hur är du att springa på ute: Glad och antagligen sentimental

Bästa sättet att få kontakt med någon: Säga hej

Kan man träffa kärleken ute? Antagligen

Så länge är det värt att stå i kö: 10 minuter. Jag hatar kö och vägrar i princip speciellt om verkar vara "kö för köns (inte som i tjej/kille!!!:) skull"

Förfest eller efterfest: Förfest. Efterfest kan vara kul med rätt folk men förfesten är full av förväntan och alla är pigga och glada.

Inga kommentarer: