fredag, oktober 30, 2009

Ingen stuga, nu blir det bekväma city

Vi förlorade budgivningen om hippiestugan. Det var bara vi och en till som hängde på tills det blev lite väl mkt för det huset tyckte vi. Antagligen likabra. Nu lutar det åt att hyra lägenhet. Det verkar finns rätt mkt iallafall ett par fyror och så ska jag kolla på en etage femma. Alla mitt i stan typ. Iochförsig ska jag även på en visning av en lyxig villa på måndag, men den lär ju bli för dyr även om utg.priset är helt ok.

Igår vaknade jag med migrän och tvingades ställa in ett svinviktigt möte som var typ hela anledningen till att jag var i Göteborg denna veckan. Jag blev så jävla sur alltså, men man är ju maklös mot när kroppen ballar. Det beror antagligen på den senaste tidens stress. Jag ska försöka lugna ner mig, men det är rätt svårt när man veckopendlar...

Nu ska det blir en lugn fredagkväll, kanske lite rekreationsdykning i morgon och sen tillbaka till N.K. på Söndag e.m.

Nästa vecka i NK:
Lyxhuset, lägenhet 1 (femman!), lägenhet 2 (barnvänliga fyran).

Inga kommentarer: