söndag, september 27, 2009

Gasterrorn fortsätter men i morgon drar jag i östanled

Jag har just fått mail från British gas som jag har skickat en väldigt argt mail till eftersom dom fortfarande håller på fast jag avslutade kontot och flyttade i Juli. Dom bara typ "eftersom det är så synd om dig behöver du inte betala dom £4 nånting utan vi bjuder på det, din balance är nu 0.00". Där kan man tycka att det kanske skulle stått, "ditt konto är avslutat, du har ingen gas" men men... en viktig delseger i processen "close gas-account".

Imorgon blir det Norrköping. Jag har en trea på G för 3700 i månan, möblerad inkl allt. 2.5km fr jobbet. Det är väl rätt bra? Eller ska jag ta ett inneboenderum för 2500? Nja... we for sea. Jo, jag ska kolla på två hus, 1 2, också, men jag tror inte vi köper dom. Det är mest för att se... Vi måste också snacka med banken och grejer. Mest för att sondera. På Onsdag kväll är jag tillbaka i Götet. Sen blir det veckopendling hela hösten, även om dom säger att jag kan jobba en del på distans.

Inga kommentarer: