fredag, september 04, 2009

Somewhere over the rainbow

Denna dagen var bättre, allt ordnade sig.
Imorse var det en fin regnbåge. Pappret för bilen kom äntligen så jag kan sälja den. Mina handledare var ganska snälla. Allt verkar vara klart för att jag ska kunna lämna in avhandlingen denna månaden. Disputation (=läxförhör) blir i mitten av December för det var då examinatorskan kunde. Verkar det som. Jag har inte fått tag på min handledare i Bristol, men det skiter jag i. Det löser sig. Jag kan ju gå till ett tryckeri i Sverige lika gärna som här och sen skicka med post. Så det innebär att jag kommer hem nästa Fredag (om all logistik klaffar). Bra. På Måndag eller Söndag kommer Fransmännen. Jag tror inte dom vet att jag fortfarande är kvar, men förhoppningsvis slänger dom inte ut mig på gatan. Och nu:

HELG

Inga kommentarer: