onsdag, september 09, 2009

Min sista dag på Plymouth Marine Laboratory

Det har gått ganska fort. Idag är min sista dag. Jag ska till Bristol imorgon. Lämnar in avhandlingen nästa vecka (från Sverige).

Min handledare verkar nöjda och säger att jag har klarat min Dr titel med marginal (återstår läxförhör i December!).

Jag har fått en del uppmuntrande kommentarer som tex från chefen för modelleringsgruppen:
"Congratualtions on your work whilst at PML, its been impressive."

Eller en annan mycket berömd och skicklig forskare:
"I think you have done really well and the future must be surely good for you."

Jag har tydligen gjort något relativt rätt iallafall. Det känns gött. Det kommer väl ca 15 pers på min lilla avskedslunch för kollegorna idag. Sen tror jag inte jag jobbar mer denna dagen.