måndag, februari 12, 2007

jag säger upp mig tror jag

hej då

9 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Peppe sa...

Jag med.

sa...

fast inte på riktigt

just nu bara vill jag inte vara med. Förkyld o djävlig.

Peppe sa...

inte jag heller på riktigt. måndagsångesten tog över för en kort stund.

sköt om dej.

sa...

Tack!

Björnen sa...

Bättre nu?

Har åkt på en liten förkylning även jag, fast inget att direkt klaga över.

sa...

Något bättre är jag väl, grejjen är att dom servar nätverket på labbet ändåså jag kan nästa lika gärna jobba hemifrån med mina data tryggt i laptopen medan dom pajjar fileservers, klipper av kablar och stänger av switchar.

Om man inte klagar när man är förkyld är man ingen karlakarl har jag hört. :)

Björnen sa...

Bara att jag nämnde det borde väl vara tecken nog? Annars hade jag väl stoiskt härdat ut förkylningen i tystnad.

sa...

Okej då, kanske det.

Men min ömma hustru kan vara ganska ynklig när hon är förkyld, men hon kan ju ev vara undantaget som bekräftar...

vi är nog alla överens om att igen gillar att ha skallen full av snor iallafall