tisdag, september 16, 2008

Bättre

Hemmifrån får man bättre nyhter. Här jobbar man på. Vi får väl se vad det blir. Har lärt mig ganska mycket iallafall. När jag tog en kaffe på playan utanför labbet blåste det som fan. Kite-surfarna var ute och var ascoola. Jag vill också. Kanke om jag inte jobbade så jävla mycket och om jag sket i min familj ännu mer, skulle jag ha tid med det. Och om jag gav upp dykningen också. As if. Idag tog jag en promme in till stan, käkade fisk och returnerade. Och nu kan ni få bildbevis på att dom har fuckingjävlawasaknäcke i vanliga supermercadon här. Jag hajar nada. Ingenting är turistigt här. Inga menyer ens på Engelska. Så det är knappas det. Dom måste digga wasa knäck helt enkelt och det kan man ju haja.





jojo, man ser en kajtare lång där borta och han är ascool och hoppar och grejjer. Jepp.

3 kommentarer:

Björnen sa...

Inte alls konstigt med Wasa. De har på senare år gått på offensiven utomlands. Bl.a. har självaste Oprah hållt upp Wasa-knäcke i sitt program och intygat att hon äter det och att det är fantastiskt. Sämre reklam kan man ju ha!

Dessutom känns ju knäckebröd från Wasa mer sympatiskt att sprida över världen än t.ex. Absolut Vodka (som visserligen inte längre är svenskt).

Unknown sa...

Såpass. Jag gillar Leksand mera tror jag dock.

Fast det hade varit mera kul om Opera hade hållt upp en kvarting och rosslat att hon själv hade tagit sig en rejäl stänkare och att det är fantastiskt.

Surströmming torde vara mera svårsålt även om Opera WinFri hållt upp en :D

Anonym sa...

Och Wasa knäcke hade dom väl t.o.m. introduceret i Spanien på Sällskapsresans tid... MD