tisdag, september 09, 2008

Jepp! Hard work

Ungefär som jag befarade tog ninjan jag jobbar med nu min fina modell och slet den i bitar. Exakt vad jag ville. Nu blir det hårt hårt arbete att laga den igen. Mycket inspirerade. Jo, jag lovar :)

Igår kväll:


...och idag testar jag en annan strand, rätt bra, lite lugnare förhållanden med mindre vågor och mera sol på eftermiddagen.


Vidare kan rapporteras, att jag åt sån där fisk kokt i cider på ett mycket traditionellt ställe där man tex har sågspån på golvet (för att absorbera all cider som spills). Jag var givetvis den enda som käkade så tidigt (ca 2100). Jag har även lärt mig idag att man inte har siesta längre, det var förr, men däremot jobbar man ca 8 till 15:30 på labbet där jag är. Känns väldigt avslappnat. Folk låg utanför på gräsmattan och solade även på den närbelägna stranden. Jag shoppade lite skaffning i en supermercado idag och vad finner vi där; jo, hör och fanimej häpna fucking wasa knäckebröd! Göttede. Nu står jag mig ett litet tag iallafall.

Inga kommentarer: