torsdag, september 11, 2008

Todos mentira

Jepp. 12 timmars dag. Blixtmiddag på skrivbordet och mera jobb. Najs.

Nytt hotell (det gamla var rätt kasst, men centralt och billigt. Helt ok om man inte behöver sova på natten utan hellre lyssnar på spansk TV, avloppsrör och takfläktens eviga flappflappflapp). Nya heter hotel44 och är 15 min promenad från labbet. Bra. Möblemanget är lite billigt IKEA sådär, men kanske just pga detta änna trivsamt. Luftkonditionering y mucho tranquilo enligt dom själva. Vi får se. Just nu bankar nån nånstans (snickrar?) och man hör trafiken. Typiskt. Dom bara ljuger. Jämt. Alla. Speciellt engelsmännen. Dom skulle fixa vår panna för typ 2v. sen. Inget händer. Jag får väl ringa dom härifrån och skälla ut dom lite. Suck.

Imorgon ska jag dricka vino. Det är jag nog värdo tror jag. Si bale

Inga kommentarer: