lördag, september 20, 2008

Fullt ös medvetslös

Sista dagen avslutar jag med att gå ut på stan och röja. Inleder med ett glas godaste Rioja på strandbaren efter ett dopp i Atlanten. Forsätter via en ölomacka på ett ställe till en fiskrestaurang där jag käkar den finaste fiskgrytan. Sen tänker jag att jag måste ju ta ett sista glas cider innan jag drar. Problemet är bara att man endast kan köpa en hel flaska. Jag står där i det otroliga vimlet och svadan av spanska rattattata, insuper stämning och super cider. Sen blir jag filosofisk och sätter mig på standen ett slag innan jag vinglar hem. Idag botgöring, späkelse och renlevnad (pizza, solning och sömn hela dagen :).

I morgon drar vi till Mallorca. Hasta la vista babies.








dom är så jävla grymma. Kolla han i mitten av bilden, uppochner!

2 kommentarer:

Anonym sa...

var det där en termometer? som pekar på typ 20 grader? på natten! my god. du har det gött du. :)

sa...

Yes baby!