söndag, november 08, 2009

Blandat

Sjukt intens dag. Fraktade hem båt och slet fan värre än jag trodde att få hem den, större än man tror, sen bytte däck på bilen, mest att man inte hann boka in den ngnstans. Asså duvet 300ellerngt för att slippa är det kanske värt, men men jag gör det sålunda själv... Anyway:

Sitter och bränner blandat CDsar till bilresan imorgon. Det känns lite 80 tal när man kunde gå hem till en kompis och s p e l a a v en skiva på ett kassettband som man sen lyssnade sönder i en kass f r e e s t y l e. Eller som dom tuffa kanske sa w a l k m a n (man kan ju inte gärna ha ngt annat för fan! :)

Nu är min punkskiva klar. Även en med ACDC blandat och Beethovens 9:a.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dom tuffa sa walkman. Dom riktigt tuffa sa "gågubbe". Jag var riktigt tuff (needless to say). /R

sa...

gågubbe

dra mig baklänges i en hörlurs-sladd