tisdag, november 24, 2009

Maud, staten och jag

Jaja. Kollade på en bostadrätt idag. Rätt ok. Något mörk. Vi får se.
http://www.hemnet.se/beskrivning/553810

Annars fick jag en skrivelse signerad Maud Olofsson idag. Jojo, man känner sig väldans statlig. Även hade jag utvecklingssamtal idag med bossen. Det har man. Det följs sen upp. Och man har även möten. Väldigt långa och många. När man är statlig. Det är nytt. Jag har inte haft möte på ungefär 10 år och då (på TV4) hade vi mer kaotiska informella ofta oviktiga möten där även personliga påhopp kunde förväntas. Mycket märkligt. Nu känns mötena i och för sig sega men ofta jävligt viktiga egentligen. Fast om jag fick bestämma skulle jag sitta i en stillsam kammare och grotta ner mig i tjocka böcker och lång komplicerad kod, för att sedan slå alla med häpnad när jag kom ut igen efter 3 år. Eller segla i Karibien. Det eller koden. Tror jag.

Och nu:
ska jag testa nya google wave
det verkar fett som fan

2 kommentarer:

Björnen sa...

Lite konstig planlösning med stora korridorsytor, fast bra med avskiljda sovrum! Och så verkar den vara riktigt fräsch! Grym uteplats & balkong; guld värt! Väldans mycket bröstningspaneler, bårder och lull-lull dock.

sa...

Ja man får gå fram med storsläggan och städa upp lite. :) Vi får se var det landar.