torsdag, november 26, 2009

På tåg på väg in i dimman

Jo.
Jag känner mig lite lugnare, men rätt mör efter att ha varit vaken sen 0500 i morse. Jobbat lite iallafall på tåget. Får se vad det ger. Nature pappret är väl typ klart. Lär inte komma in men vi får försöka iallafall eftersom dom vill det.

Fast just det jag får bekänna att jag har kvar en paranoia: bli sjuk-paranojjan. Alla hostar och snörvlar tycker jag. Adrenalinet rinner till och det hettar i mina kinder: kan idioterna inte hålla sig hemma om är SMITTSPRIDARE!!!

Seriöst, det är rätt lugnt. På Lördag verkar det av allt att döma bli en obligatorisk utgång med gamla studiekamrater. Hoppas det blir lite mindre än sist vi sågs bara. Då kom jag hem runt 0700 tiden och somnade med kläderna på i hallen som det svin jag var.

Inga kommentarer: