torsdag, juli 17, 2008

På Kiribati we shall overcome

Jag vill ta min penna och sticka den rakt i ögat på dom. Trycka den genom pannbenet på idiotin så kanske dom lyssnar. Männen i grå kostymer. Siffermännen. Paragraferna. Ändlösa korridorer av prokrastination, besökstid, ångest, fettsugning och eurobonus. Lågprisflygbolagsjetsetets skryt om hur dom senast listigt och eeeerfaaaaaaaaret boardade skitkorven. Enjoy your fucking flight sucker. Rapporter om höjd och säkerhetsgenomgång som om det spelade någon roll. Syrgasmaskerna fälls ut, vi brinner i en 100 oktanig krasch 24 timmar om dygnet. Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vet inte. Jag vill sälja mina grejer, köpa en båt och ta min familj med mig. Starta en ny bra stam på Kiribati.

Bye now my friends vi ses la imorn, om jag överlever ;)
How many cannibals could your body feed?
Created by OnePlusYou

3 kommentarer:

Anonym sa...

12 kannibaler!

/R

Ps. Vi ses hemma!
PPS. Jag kan göra dykningen åt Er! ;-)

sa...

Ay hombre!
Jag kommer i aug. Tykka? Tu kann vell int tyykka?

Får jag låna en utrusting, om jag löser byråkratin? Vetenskaplig sponsor: OxygeneRobban.

Anonym sa...

Klart att Patrik skall bli sponsrad! /R