fredag, juli 18, 2008

Paint it Black?

Efter massiva påtryckningar och tonvis av mejl, kommer det en konstig version av Paint it black nu då. Skyll er själva. Det ska fan veta alltså. Och sen då? Vem vet vad morgondagen bär i sitt sköte? Månne blir det en solig fröjderfull dag full av blommor och yster förnöjelse. Nä. Det blir en grå, mulen dag, full av luthersk nit på jobbet. Damn. Men, men, smakar det så kostar det vet ni.



Jag borde gå ut, vara social, supa med dom andra på puben, men jag ids inte. Istället håller jag på med sånt här.

/Keff

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena. Jag tänkte bara säga att jag ska ut o segla i helgen. Åker om en timme. På västkusten. Sill, grill, potatis med dill.

Måla din munkcell svart och slit i din nit, snart e skiten över!

sa...

Ska du säga så till din egen broder?

Jag längtar så jag går sönder till sill och grill och segla på da west coast man. Men i augusti kommer jag!

By the way så har jag världen bästa jobb. Jag gör nästan vad jag vill, när jag vill, jag får bra betalt, jag får åka till ställen i hela europa gratis och jobba med genier från hela världen.

God damn det rockar!

Anonym sa...

Jag menade inget illa, annat än att pusha på lite. Ibland låter det som att du sliter ont.. Fan vad kul att hör att du har hittat rätt! Du kommer gå långt mannen!

sa...

Lugnt!

World domination is all I wish for in all modesty, no more no less :)

Anonym sa...

Jag vill önska Sympathy for the devil, när vi ändå är inne på de rullande stenarna. Eller varför inte deras version av Ruby tuesday?!?!


/R