måndag, juli 14, 2008

Två timmars ihållade cesurpip

Bristol var najs. Vi diskuterade mina framsteg och la upp taktiken. Jag shoppade en t-shirt, fast jag har för många redan. Jag försökte egentligen köpa jeans. Damn! På tåget hem var en mamman från helvetet med två helt vilda ungar. Inte undra på, hela vägen från Bristol till Plymouth skrek hon åt dom och svoro de förfärligaste eder. Vi snackar två-timmars-ihållande-censurpip illa. "Somliga borde inte ha barn", funderade jag och tyckte synd om ungarna.

Nu har jag panik att jag bara har två veckor kvar att jobba. P a n i k.

1 kommentar:

Anonym sa...

easy, does it!
Påminner igen om storheter som Buddha, Arkimedes, Newton och Einstein.
De tog det lugnt under ett träd, i ett badkar och i sängen, och vetenskapshistorien fick några av sina stora upptäckter!